Jestli něco stávajícímu HPS trochu házelo klacky pod nohy, byl to posez. Hodně ultimativní. Jo, u kafáče naprosto v pořádku, ale existuje sorta lidí, kteří nechtějí obětovat styl za pohodlí. Hezká neo-retro motorka s vysokými řídítky, to by byla cesta… V Mondialu to navíc ještě opepřili tím, že namísto „obyčejného“ naháče udělali flattrackového fešáka. Teď je to trend (viz Indian FTR), je možné, že za dva roky po flat tracku pes neštěkne, ale vlastně, proč ne? Vždyť je to de facto naháč, jen s jiným designem a většími koly.
Ta kola jsou opravdu velká, když i vzadu najdeme poctivou flattrackovou devatenáctku, gumy navíc mají neméně poctivý flattrackový dezén. Jinak je technický základ pořád to samé, motorizace buď osminka, nebo čvrtlitr. Na designu se ale dovádělo více a krátká prdelka byla ozvláštněna po každé straně jednou výfukovou koncovkou. O vysokých řídítkách už byla řeč.
Ač se jedná o koncept, k sériové výrobě má prý hodně, hodně blízko. A to tak, že reálně bychom se ho na trhu měli dočkat již v polovině příštího roku! Tedy, mluvíme o stopětadvacítce, větší verze přijde později. A cena? Prozatím logicky neznámá, ale neměla by se příliš lišit od běžného HPS.
Zdroj: Motorkáři